Ειδική έκδοση Abarth 695 70° Anniversario

Η ειδική έκδοση παρουσιάστηκε στο πλαίσιο των εορτασμών των 70ών γενεθλίων της Abarth.


Ειδική έκδοση Abarth 695 70° Anniversario | to10.gr

Στα πλαίσια των εκδηλώσεων για τα 70ά γενέθλια της Abarth, παρουσιάστηκε η ειδική έκδοση Abarth 695 70° Anniversario. Η παραγωγή είναι περιορισμένη στις 1949 μονάδες, τότε δηλαδή που ιδρύθηκε η εταιρεία από τον Κάρλο Άμπαρθ. Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με το Spoiler ad Assetto Variabile, ένα αεροδυναμικό βοήθημα που αναπτύχθηκε στην αεροδυναμική σήραγγα της FCA στο Ορμπασάνο.

Το σπόιλερ αυξάνει την πρόσφυση στις γρήγορες στροφές και τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Μπορεί να ρυθμιστεί χειροκίνητα, σε 12 θέσεις και σε κλίσεις από 0 έως 60 μοίρες. Στη μέγιστη κλίση του, παράγει κάθετη δύναμη 42 κιλών στα 200 χ.α.ω., εξασφαλίζοντας βέλτιστη σταθερότητα.

Ο πανικός τους δικαιώνει τον Ολυμπιακό

Αξίζει να τονιστεί πως το Spoiler ad Assetto Variabile, στη στροφή Curvone στην πίστα της Βαλελούνγκα, επιτρέπει στον οδηγό να μειώσει τις διορθώσεις στο τιμόνι, σχεδόν κατά 40%.

Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό το αποτέλεσμα, το Abarth 695 70° Anniversario δοκιμάστηκε σε κλίμακα 1:1 στην αεροδυναμικη σήραγγα στο Ορμπασάνο. Τα μοντέλα μπορούν να δοκιμάζονται εκεί σε ταχύτητες έως 210 χ.α.ω. και προσφέρει δεδομένα της συμπεριφοράς του οχήματος, όταν αυτό βρίσκεται εν κινήσει και με διαφορετικές κατευθύνσεις του αέρα. Κάπως έτσι εξελίχτηκε το σπόιλερ του οχήματος, καθώς δοκιμάστηκε σε όλες τις πιθανές ρυθμίσεις και ταχύτητες.

Από εκεί και πέρα, το Abarth 695 70° Anniversario διακρίνεται από το ενεργό σύστημα εξαγωγής Record Monza, που παράγει όμορφο ήχο, από την απόχρωση Monza 1958 Green, παρόμοιας με του πρώτου Abarth 500 και από τις λεπτομέρειες γκρι Campovolo που εντοπίζονται μεταξύ άλλων στα καλύμματα των καθρεπτών και στο σπόιλερ. Η ίδια απόχρωση εμφανίζεται στο καπό και την οροφή, ενώ οι τροχοί  SuperSport των 17 ιντσών και οι κόκκινες δαγκάνες της Brembo δίνουν τον δικό τους τόνο στην όλη εικόνα. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει αεριζόμενους δίσκους σε όλους τους τροχούς, διαμέτρου 305mm εμπρός (με 4πίστονες δαγκάνες από αλουμίνιο) και 240mm πίσω.

Αναφορικά με το μοτέρ, είναι το πιο ισχυρό της σειράς. Πρόκειται για το 1,4 λίτρων turbo, ισχύος 180 ίππων με 250Nm ροπή στις 3.000 σ.α.λ. Τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 6,7δλ., με την τελική να αγγίζει τα 225, όταν το σπόιλερ δεν έχει καμία κλίση.

Στον τομέα της συνδεσιμότητας, δεσπόζει το σύστημα πολυμέσων Uconnect 7 HD, που είναι συμβατό με τα Apple CarPlay και Android Auto. Παράλληλα, η εφαρμογή Abarth Telemetry, μετρά στοιχεία σχετικά με τις επιδόσεις του μοντέλου.

Πηγή: Abarth

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ...

Κατερίνα Καινούργιου: Απρόοπτο με το εσώρουχο της στον αέρα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο